无所从来 亦无所去

Fire Under My Feet - Leona Lewis

Fire Under My Feet

歌手:Leona Lewis

所属专辑:Fire Under My Fee

I got fire under my feet
熊熊烈火蔓延足下
And I feel it in my heartbeat
我心跳为之灼热加速
Oh you can't put out all these flames
你无法扑灭这跳动的火焰
You can't keep me down in my seat
更不能轻易将我击垮
I got fire under my feet
熊熊烈火吞噬双足
And I feel it in my heartbeat
伴随着我的心跳咆哮

Oh those get out of this place
你可以突破这火焰
If you can't take the heat
若你不能承受这热度
FIRE!
尽情燃烧吧!
I tripped and I stumbled
我步履蹒跚
Watched my world crumble
眼睁睁地看着我的世界湮灭
Sometimes you eat dirt
你时常含垢忍辱
You live and you learn
你活着并感悟着
The lamb and the lions
羔羊与狮子
The tigers and titans
老虎与巨人
Afraid to get hurt
曾害怕受伤
But now I'm making them purr
但现在我却让他们臣服
I got fire under my feet
熊熊烈火蔓延足下
And I feel it in my heartbeat
我心跳为之灼热加速
Oh you can't put out all these flames
你无法扑灭这跳动的火焰
You can't keep me down in my seat
更不能轻易将我击垮
I got fire under my feet
熊熊烈火吞噬双足
And I feel it in my heartbeat
伴随着我的心跳咆哮
Oh go get out of the blaze
你可以突破这火焰
If you can't take the heat
若你不能承受这热度
FIRE!
咆哮吧!
FIRE!
怒吼吧!
Was drowning in quicksand
身陷流沙之中
Nobody grabbed my hand
无人给以帮助
Thought it buried me
以为会深埋地底
Instead I'm set free
反而我重获自由
Moving on to bigger things
向更远大的事物进发
I begin to spread my wings
我暨展翅高飞
No longer in chains
不再有枷锁束缚
I'm dancing over these flames
我翩翩飞舞在这熊熊火焰之上
I got fire under my feet
熊熊烈火蔓延足下
And I feel it in my heartbeat
我心跳为之灼热加速
Oh you can't put out these flames
你无法扑灭这跳动的火焰
You can't keep me down in my seat
更不能轻易将我击垮
I got fire under my feet
熊熊烈火吞噬双足
And I feel it in my heartbeat
伴随着我的心跳咆哮
Oh go get out of the blaze
你可以突破这火焰
If you can't take the heat
若你不能承受这热度
FIRE!
燃烧吧!
FIRE!
熊熊之火!
This may not be
这一切也许
Not be perfect
也许不完美
But I'm happy
但我为之振奋
And I've earned it
乐在其中
Every tear shed
所有流过的眼泪
We'll be worth it
都是值得的
Step by step
脚踏实地
Ain't looking back
永不回头
I've no regrets
不留遗憾
It's Fire
花火绽放
I got fire under my feet
熊熊烈火蔓延足下
And I feel it in my heartbeat
我心跳为之灼热加速
Oh you can't put out these flames
你无法扑灭这跳动的火焰
You can't keep me down in my seat
更不能轻易将我击垮
I got fire under my feet
熊熊烈火吞噬双足
And I feel it in my heartbeat
伴随着我的心跳咆哮
Oh go get out of the blaze
你可以突破这火焰
If you can't take the heat
若你不能承受这热度
FIRE!
烈火!
FIRE!
燃烧!
Yeah yeah yeah
I got fire, I got fire
我纵情燃烧!我沸腾澎湃!
Yeah yeah yeah
Yeah yeah yeah
Yeah
EIRE! EIRE! EIRE! EIRE!
炽热火焰!
Can you feel it
君可有悟
FIRE!
心之烈焰
Can you feel it
君可有悟
Can you keep it
不可抵挡
Can you hold me
紧紧把握
Can you hang that
无法承受
Can you feel it
君可有悟
Can you feel it
君可有悟
FIRE!
烈焰火光
Can't put out these flames
无法扑灭这烈焰火光


评论

©  | Powered by LOFTER