无所从来 亦无所去

Broken Vessels (Amazing Grace) - Hillsong Worship

bianzoubianchang:

什么:

Broken Vessels (Amazing Grace)-Hillsong Worship


重燃你的斗志

致你曾经破碎的躯壳



All these pieces
碎片消散一地

Broken and scattered
破碎消损

In mercy gathered
可怜的聚集起来

Mended and whole
修补并填满

Empty handed
空空如也

But not forsaken
其实并非孤独凄凉

I've been set free
我已获得自由

I've been set free
我已刑满释放

 

Amazing grace
奇异恩典

How sweet the sound
这声音多么甜美

That saved a wretch like me
我罪全得赦免;

Oh.. I once was lost
哦...我曾迷失过

But now I'm found
但现已找到了出路

Was blind but now I see
曾经迷茫但现在我已识破

Oh I can see it now
现在我全然清醒

Oh I can see the love in Your eyes
我能看到你眼含爱意

Laying yourself down
静下来

Raising up the broken to life
重燃你的斗志致你曾经破碎的躯壳

 

You take our failure
你带走了我们的失意

You take our weakness
带走了我们的懦弱

You set Your treasure In jars of clay
你把宝藏至于泥瓦

So take this heart, Lord
听从自己的心,主啊

I'll be Your vessel
我就是你的血脉

The world to see
为了看清这个世界

Your love in me Oh
你把爱给了我

Amazing grace
奇异恩典

How sweet the sound
何其甘甜

That saved a wretch like me
拯救了那个懦弱的我

Oh..I once was lost
哦...我曾迷茫

But now I'm found
但现已找到了出路

Was blind but now I see
曾经迷茫但现在我已识破

Oh I can see it now
现在我全然清醒

Oh I can see the love in Your eyes
我能看到你眼含爱意

Laying yourself down
静下来

Raising up the broken to life
重燃你的斗志致你曾经破碎的躯壳

 

Oh...Oh...Oh...Oh... 
哦.....

 

Oh...Oh...Oh...Oh... 
哦.....

 

Oh...Oh...Oh...Oh... 
哦.....

 

Oh...Oh...Oh...Oh... 
哦.....

 

Amazing grace
奇异恩典

How sweet the sound
何其甘甜

That saved a wretch like me
拯救了那个懦弱的我

Well I once was lost
哦...我曾迷茫

But now I'm found
但现已找到了出路

Was blind but now I see
曾经迷茫但现在我已识破

 

Amazing grace
奇异恩典

How sweet the sound
何其甘甜

That saved a wretch like me
拯救了那个懦弱的我

Well I once was lost
哦...我曾迷茫

But now I'm found
但现已找到了出路

Was blind but now I see
曾经迷茫但现在我已识破

 

Oh I can see it now
现在我全然清醒

Oh I can see the love in Your eyes
我能看到你眼含爱意

Laying yourself down
静下来

Raising up the broken to life
重燃你的斗志致你曾经破碎的躯壳

 

Oh...Oh...Oh...Oh... 
哦...

 

Oh...Oh...Oh...Oh... 
哦...

 

Amazing grace
奇异恩典

How sweet the sound
何其甘甜

That saved a wretch like me
拯救了那个懦弱的我

Well I once was lost
哦...我曾迷茫

But now I'm found
但现已找到了出路

Was blind but now I see
曾经迷茫但现在我已识破

 

Amazing grace
奇异恩典

How sweet the sound
何其甘甜

That saved a wretch like me
拯救了那个懦弱的我

 

(Oh..) I once was lost
哦...我曾迷茫

But now I'm found
但现已找到了出路

Was blind but now I see
曾经迷茫但现在我已识破

Oh I can see it now
现在我已全然清醒

Oh I can see the love in Your eyes
我能看到你眼含爱意

Laying yourself down
静下来

Raising up the broken to life
重燃你的斗志致你曾经破碎的躯壳

 

Oh I can see it now
现在我已全然清醒

Oh I can see the love in Your eyes
我能看到你眼含爱意

Laying yourself down
静下来

Raising up the broken to life
重燃你的斗志致你曾经破碎的躯壳

 

Oh I can see it now
现在我已全然清醒

Oh I can see the love in Your eyes
我能看到你眼含爱意

Laying yourself down
静下来

Raising up the broken to life
重燃你的斗志致你曾经破碎的躯壳


评论
热度(23)

©  | Powered by LOFTER